تاریخ انتشار
جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۰۱۱۲۲

یادواره شهدای دهستان لیشتر برگزار شد/تصاویر

۰
کبنا ؛

یادواره ۲۰ شهید دهستان لیشتر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


این یادواره امشب با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های شهدا در روستای سعادت‌آباد لیشتر برگزار شد.


 
این یادواره با همکاری صمیمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از جوانان بسیجی  دهستان لیشتر به صورت خودجوش با انتخاب یک روستا به عنوان محل برگزاری یادواره به نمایندگی دیگر روستاهای دهستان در راستای تجدید بیعت با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این منطقه نیز برگزار شد.

همکاری جوانان بسیجی و نیروهای سبزپوش همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعم از فرماندهی تا نیروهای بسیجی نیز در جهت برگزاری هرچه بهتر این یادواره درپشت صحنه این آیین بیش از هرچه چیز برای میهمانان جالب و جلب نظر می‌کرد.

 


 


 
نمایشگاه عکس و معبر جنگ نرم، ایستگاه صلواتی و ایستگاه عهدنامه باشهدا که طی دو روز گذشته با تلاش بسیار دست‌اندرکاران برپا شد نیز در حاشیه این همایش مورد بازدید و استقبال میهمانان قرار گرفت.

از دیگر برنامه‌های اجرایی در این یادواره، مداحی مداح برجسته کشور حاج رضا نبوی، سخنرانی، عزاداری شهادت امام علی‌النقی(ع) و اجرای طرح میلیون‌ها صلوات برای بیعت با شهدا بوده است.

رحمت حاجی‌اصل مسئول ستاد یادواره شهدای دهستان لیشتر در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران یاران همیشگی ما هستند، بیان کرد: این یادواره امسال به صورت متفاوت از سال‌های گذشته با همکاری و همیاری روستاهای دهستان لیشتر و به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

 


 


 
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس و معبر جنگ نرم در حاشیه این همایش با بیان اینکه برگزاری این چنین برنامه‌هایی یادآور فداکاری‌های جوانان ایران اسلامی و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا است، عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه ما بوده و امروز با برگزاری این همایش و برپایی نمایشگاه‌های مختلف سعی در به تصویر کشاندن دوران دفاع مقدس برای مردم و به ویزه نسل جوان داشتیم.

حاجی اصل در پایان یادآور شد: از جمله برکاتی که برگزاری این یادواره در سال همدلی و همزبانی برای این دهستان در پی داشته، ایجاد روحیه همکاری و همدلی در بین روستاهای این دهستان و به ویژه نسل جوان داشته است.

 


 
سپاه پاسداران همیشه در مسیر جهاد و شهادت گام برمی‌دارند

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: سبزپوشان سبزاندیش و بسیجیان، همیشه در مسیر جهاد و شهادت در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام برمی‌دارند.
جهانگیر انصاری در یادواره ۲۰ شهید دهستان لیشتر که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های شهدا در روستای سعادت‌آباد لیشتر برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار کرد: هر سال دوم اردیبهشت‌ماه یادآور تدبیر حکیمانه پیر کبیر انقلاب، امام راحل(ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب در راه تحقق اهداف و آرمان‌های الهی است.
وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف تاسیس این نهاد، تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی با همکاری دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی است، افزود: سبزپوشان سبزاندیش و بسیجیان، همیشه در مسیر جهاد و شهادت در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام برمی‌دارند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران در ادامه به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار هرگاه می‌خواهد قدرتش را به رخ ایران و کشورهای هم‌پیمان بکشاند، می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است.
انصاری با بیان اینکه آیا سراغ دارید که طی ۳۶ سال انقلاب اسلامی  آمریکایی‌ها گزینه‌ای روی میز گذاشته و از آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده نکرده باشند، تصریح کرد: آمریکا تنها یک گزینه روی میز نگذاشته و آن‌هم صداقت است که در وجود آن‌ها نیست.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در بی‌صداقتی آنان شکی نداشته و این بی‌صداقتی موجب شد که دشمنی آن‌ها برای ملت ما مشخص شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران اذعان کرد: در هرجایی که آمریکایی‌ها وارد شدند و هر هم‌پیمانی را در کنار مرزهای ایران اسلامی در کشورهای همسایه انتخاب کردند از جمله حکومت صدام و اسرائیل که همچنان هم‌پیمان هم بوده نیز با شکست مواجه شده است.
انصاری با اشاره به مسلمان‌کشی، برادرکشی، قتل عام زنان بی‌گناه و کودکان شیرخوار توسط استکبار جهانی با استفاده از نیروهای دست‌پرورده خود از جمله داعش، بیان کرد: آمریکا در هرکجایی نتوانست وارد شود، نیروهایی را با پشتیبانی خود به عنوان نماینده برای مبارزه می‌فرستد.
این مسئول با بیان اینکه هدف از این ماجراجویی‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، گفت: فرزندان برومند این انقلاب، سبزپوشان و بسیجیان انقلاب اسلامی آمادگی دارند تا استکبار جهانی را در هر لحظه‌ای که با اوج قدرت علیه ایران اسلامی قد علم کند نیز به پاخواسته و با خاک یکسانشان کند.
وی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمنان طی ۳۶ سال انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در آینده اگر استکبار جهانی فکر و اندیشه‌ای را در مقابل کشور داشته باشند نیروهای بسیج و سپاه با امضای بیعت‌نامه با رهبری تا زنده‌اند، رزمنده‌اند و از این نظام که خون‎بهای هزاران شهید بوده پاسداری می‌کنند.
 
IMG_2960 IMG_2961 IMG_2962 IMG_2963 IMG_2964 IMG_2972 IMG_2974 IMG_2980 IMG_2981 IMG_2984 IMG_2990 IMG_2996 IMG_2999  IMG_3005 IMG_3011
 تصویربردار: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدجواد حیدری
Iran, Islamic Republic of
سلام"کار بسیار زیبا و بجایی بود "خبری از دوست ما ارسلان عرب پور دوستداشتنی نیست "
یک جانشین فرمانده
Iran, Islamic Republic of
باتشکر ویژه از برادر ارزشی سرهنگ انصاری
آرمان
.. اصلاح طلب اینجا چیکار میکنه
مسلم
چه ربطی داره
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1