تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۱۰۱۱۱۰

تاجگردون: برخی نگران حذف در انتخابات هستند

۵۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛غلامرضا تاجگردونTajgardounYaddasht
امروز دو موضوع حائز اهمیت، مباحث را در مورد انتخابات آینده تشکیل می‌دهد که اولین و مهمترین آن مسئله‌ای است که چندی پیش وزیر کشور به آن اشاره کرد و آن احتمال  ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات است. در این راستا لازم است اشاره شود متاسفانه ابعاد این موضوع چندان شفاف و مشخص نیست اما با توجه به آنچه بیان می‌شود اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفته که پول‌های کثیف تا به این حد در عرصه سیاسی نفوذ پیدا کرده است هرچه سریع‌تر باید جوانب سنجیده و روزنه‌هایی که احتمال نفوذ این منابع را به انتخابات افزایش می‌دهد بست. بنابراین در صورت مشخص شدن ابعاد لازم است همه باید وارد عمل شوند و مانع چنین تاثیر گذاری‌هایی بر مهمترین عرصه مشارکت مدنی یعنی انتخابات شوند. نکته دیگر استانی شدن انتخابات است که با اقبال قاطع نمایندگان نیز مواجه شده است.

به نظر می‌رسد این طرح کمک شایانی به جریانات فکری و احزاب می‌کند ضمن آن که با اجرایی شدن این طرح مسائل محلی در مقابل مسائل ملی کمرنگ‌تر خواهد شد. لازم به ذکر است که برخی با اجرایی شدن این طرح نگرانی‌هایی از جانب حذف شدن دارند در حالی که مهمترین نکته این طرح آن است که نمایندگان به سمت حل مسائل مهمتر استانی پیش خواهند رفت مضاف بر آنکه خط فکری مجلس نیز شفاف‌تر خواهد شد. نا گفته نماند برخی انتقاداتی در رابطه با بالا رفتن هزینه‌های انتخاباتی مطرح می‌کنند که در این راستا لازم است تاکید شود این طرح نه تنها موجب بالا رفتن هزینه‌های انتخاباتی برای کاندیداها نخواهد شد بلکه با رویکرد و نگاهی که به تحزب دارد تامین هزینه به احزاب محول می‌شود و به عبارت دیگر آنچه در گذشته موجب می‌شد نامزدهای انتخابات دست به هر کاری برای تامین منابع مورد نیاز خود بزنند حذف می‌شود و ساز و کار به سمتی پیش خواهد رفت که احزاب به عنوان بازیگران اصلی در عرصه انتخابات عمل می‌کنند و چنانچه این طرح عملیاتی شود زمینه‌ای فراهم می‌سازد تا هزینه‌هایی که در بزنگاه‌های انتخابات انجام می‌پذیرد هم شفاف‌تر و هم روندی پاک‌تر داشته باشد.

با توجه به مباحث اولیه در رابطه با ورود پول‌های کثیف می‌توان چنین استنباط کرد که اگر طرح استانی شدن انتخابات به سرانجام برسد خود می‌تواند مانعی باشد بر سر راه ورود پول‌هایی که منشأ غیرقانونی  دارند. /روزنامه آرمان
نام شما

آدرس ايميل شما

استان
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج کردون طبیعیه اگر این کارها بشه مجلس اینقدر کوتوله نمیشه که هرکسی با پول کثیف بیاد مجلس و بعد ادم یک مشت ادم زالو صفت بشه. استان ما نمونه بارز همینه. سالهاست نتونستیم چند ادم درست و حسابی بفرستیم مجلس. هر کی رفت کفن پوش یکی شد. باز خدا را شکر شما را مردم گچساران انتخاب کردند تا بیش از این سرافکنده نباشیم. خدا کنه این طرح نهایی بشه تا معلوم بشه کی مرد میدانه.
کچساران دکتر تاج گردون - کهگیلویه دکتر تقوی - یاسوج ....
Iran, Islamic Republic of
استان ما زمانی میتونه پیشرفت کنه که به جای چهره های دست چندم که هیچ خصوصیت ویژه ای ندارن و فقط با نماینده شدنبرای خودشون شخصیت پوسالی درست میکنن، بتونیم چهره هایی رو به مجلس ببریم که خودشون قبل از نماینده شدن یک چهر هی ملی باشن و به اصطلاح اونها بتونن جایگاه نمایندگی رو بالا ببرن. نه اینکه با نماینده شدن تازه یاد جبران کمبودهای شخصیتی خودشون بیافتن.
قطعا در بین نمایندگان فعلی جناب دکتر تاجگردون چنین شخصیتی هست. و پیروزیش به صلاح کل استان هست.
اما دو نماینده ی دیگه حتما باید تغییر کنند . چون در تراز چهره های ملی نیستند.
در کهگیلویه دکتر تقوی میتونه بعنوان یک انسان تحصیلکرده و روشنفکر و چهره ی علمی شناخته شده در سطح ملی که دارای جایگاه خانوادگی بسیار معتبر و با ریشه در سطح استان ، در تراز یک نماینده ی طلایی درسطح ملی باشه.
در یاسوج هم جدای از تفکرات جناحی، دکتر هدایتخواه، یا سید باقر موسوی یا دکتر مندنی پور میتونن نمایندگانی در تراز ملی برای استان ما باشن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جالب است کیادرمورد پول کثیف صحبت می کنند...
کبنا مطمئن باشید
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که اگر انتخابات استانی شود به یاری خدا حتما وصدردصد از سه نماینده مجلس دونفر تا مرادی خواهد بود . به یاری خدا
جيجه
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا کی از پاکی انتخابات حرف میزنه
از زیلایی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اولین کسی که حذف میشود اقای تاجگردون است
علی
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که حذف میشود خودت هستی
تل چگاه
Iran, Islamic Republic of
ما مردم روستایی تا چگاه به فولادی رای می دهیم امسال انشا له برای فولاذی جشن می گیریم تاج را اگر خدا خواست بی تاج می کنیم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
انشائاله امیرکبیراستان که دردوران نمایندگیش هم به کل استان فکرمیکردومشکلات مردم کل استان را حل میکرد یعنی جناب حاج زارع حتما با استانی شدن باتوجه به کارایی بالا وارتباط خوبش با مردم استان راهی بهارستان خواهدشد انشالا
شوش و بوستان
Iran, Islamic Republic of
کورسوی امیدی که فولادی داشت با این طرح پرید. اگر چه این طرح هم نبود یک سوم تاج هم رای نمی اورد
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج علی فولادی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید با این شرایط اصولگرها پیروز انتخابات خواهند شد
داریوش
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت گزار اول بنام استان عرض شود که اولین کفن پوش مجلس همین تاج سر شما بود

در پاسخ به جناب تاج هم عرض شود که که به یاری خدا در صورت استانی شدن انتخابات بازنده اصلی تو خواهی بود
مجید-
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب تا جگردون مردی که با شعار رای پاک به مجلس رفت وپاک ماند ومایه افتخار استان کهگیلویه وبویر احمد شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم
اصلاح طلب-بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط بویراحمد.غیرت بویراحمد زبان زد عام وخاصه.امسال نشان خواهند داد.
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
اگر استانی بشه بشرطی خوبه که سه تا نیروی فکری بزرگ و شجاع انتخاب بشن بنظر من از گچساران حاج بهرام تاجگردون بهترین گزینه از بویراحمد سید باقر موسوی یا دکتر مندنی پور از کهگیلویه هم دکتر چمن یا حاج آقا موحد.
مومن
Iran, Islamic Republic of
حاج علی فولادی مرد عمل گرا. .مرد با صداقت مرد درستکار. .
باوی
United States
جناب تاج من کسی هستم که به شمارای دادم وخوب میشناسمتان ولی همیشه ازدورویی شما رنج میبرم وقتی مصاحبه های شما را میخوانم فکرمیکنم خودتان نیستید.واقعا"درگچساران شمارواج دهنده پولهای کثیف بودیدوخود من هم سهم داشتم چون پول دادم اما دوست ندارم هالو فرض شوم.لااقل دراین مورد سکوت کنید.خودتان میدانیدسه روز قبل ازانتخابات ازحساب سه نفر ازاسپانسرهای شما (آقای حاج خ،آقای گ وآقای دکترب)چقدر برداشت وروزرای گیری توزیع شدکه همین الان هم قابل ردگیری است.شاید این گونه رفتار کردن ومصاحبه راشما سیاست بدانیدولی انسانهای آزاده حالشان ازعدم صداقت وشفافیت بهم میخورد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع وتاجگردون
تاجگردون تقوی مندنی پور
United States
ایدئال قشر تحصیلکرده دکتر تاجگردون- دکتر تقوی و دکتر مندنی پور هستند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من زارع اوضاعش خوبه تاجگردون با آمدن موحد در خطره
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای به اصطلاح اهل سیاست این سه نفر تایید نمیشوند بهتراست بگویی جناب حاج زارع وغلامرضاتاج گردون وجناب حاج اقا موحد چون تاالان دونماینده خوب وزحمتکش یاسوج.دناوگچساران.باشت بانمره قبولی وعالی امتحان خودشان راپس دادند
شفاف
Iran, Islamic Republic of
انصافا فولادی توان مدیریت مدرسه روستایی را هم نداره
فولادوند
Iran, Islamic Republic of
چه استانی چه شهرستانی تاج پیروزه
پاسخ یک اصلاح طلب
United States
جنابی که فرمودید در گچساران، دکتر تاجگردون و در کهگیلویه دکتر تقوی و در یاسوج یه دکتر دیگه
باید به عرض شما برسونم که آقای تاجگردون مایل نیست که چهره های وزینی که شما فرمودید برن مجلس. دوست داره اگر بشه همین نماینده های حداقلی که الان هستن هم نباشن بجاشون دوتا شل و کور و بی سواد بیان بالا تا فقط خودشون دیده بشن.
ما حاضریم در کهگیلویه درصورتی که خودمون به گزینهی واحد نرسیدیم یا گزینه ی واحدمون تایید صلاحیت نشد روی نیروی علمی و وزینی مثل دکتر تقوی ائتلاف کنیم تا جامعه از بزرگواری عبور کنه. ولی ظاهرا آقای تاجگردون که اینهمه ادعای اصلاح طلبی داره ، برای منفعت شخصیش حاضره که همین بزرگواری همچنان نماینده ی کهگیلویه باقی بمونه . و وقتی میاد چرام، به جای کمک به اتحاد اصلاح طلبان ، میگه چه اشکالی داره که اصلاح طلبها به بزرگواری رای بدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای تاجگردون! از چشممون افتادی. دیدار به قیامت
قشقايي هاي گچساران
Iran, Islamic Republic of
کورسو امید حیاتعلی فولادی به ناامیدی تبدیل شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت

حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد

http://twelfthimam72.blog.ir

http://twelfthimam72.blogfa.com

لطفا حمایت کنید

با تشکر
رحمان
Iran, Islamic Republic of
اتنخابات استانی زمانی می تواند جواب گوباشدکه احزاب قوی در جامعه فعال باشند
رحمان
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی زمانی جوابگوست که احزاب قوی وفعال در جامعه باشد
آگاه
Iran, Islamic Republic of
من با توجه به اینکه درباره هر سه حوزه انتختاباتی اطلاعات جامعی دارم قاطعانه عرض میکنم اگر انتخابات استانی شود تاج رای نیاره هر چند من خودم از طرفداران پروپاقرصش هستم اما متآسفانه با استانی شدن انتخابات شانس تاج بسیار کم میشه به دلایل زیر
هر نماینده ای که بخواد از استان به مجلس راه پیدا گنه باید حداقل کف آرایش ۱۲۰ هزار رای باشه.
آرای تاج در هر سه حوزه اینگونه تخمین زده میشه
۱- در حوزه گچساران و باشت_ ۴۰ هزار رای
۲- در حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده - ۳۵ هزار رای
۳- در حوزه بویراحمد و دنا_ ۳۰ هزار رای
جمع آرای ایشان ۱۰۵ هزار رای خواهد بود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
در صورت استانی شدن ما اصلاحطلبان بویراحمد تحت هیچ شرایطی به تاجگردون منفعت طلب رای نیدیم اما حاضریم برای حاج بهرام جون بدیم.
بخدا غلام تاجگردون در بویراحمد ۱۰ هزار رای هم نمیاره
مهران
Iran, Islamic Republic of
جواب همه کسانی که به جناب دکتر تاجگردون توهین میکنند در انتخابات امسال با رای پاک مردم داده میشود وبس تا زمانش
حیدر کرار
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین محاسن این طرح انتخاب نمایندگانی است که در استان مورد قبول مردم هستند چه بسا افرادی هستند که در میان طوایف مقبولیت دارند ولی در مجموع ودر خرد جمعی جایگاهی نداند وچون نمایندگان استان در تعیین پیشرفت استان سهیم هستند روش منظقی ان استانی شدن انتخابات است تا از ورود افراد نا لایق به بهارستان جلوگیری بعمل اید با این روش نمایندگلن اصلی مردم به مجلس راه خواهند یافت
بویراحمدی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا موحد فعلا یه سری کلاس کامپیوتر بره که بتونه سیستم رو روشن کنه و دست از چماق بازی برداره بعد بیاد تو صحنه های سیاسی.دکتر تاجگردون هم که تکلیفش مشخصه.آقای تاجگردون تو رو خدا تو یکی دیگه حرف از صداقت و رای پاک نزن.مرد عمل ئ سیاست فقط آقای سید باقر موسوی
بویراحمدی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
فقط سید باقر موسوی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد دکتر مندنی پور یا سید باقر گچساران فقط تاجگردون دهدشت چند تا خوب و روشنفکر داره که مردم کهگیلویه اینبا ر اشتباه نمیکنند و انشالله نماینده خوبی به مجلس میفرستند
شهروند،،،
Iran, Islamic Republic of
این طرح مشکلات طایفه ای رو بیشتر میکنم و انگیزه حضور افراد رو کم میکند و باعث ایجاد تنش و پیچیدگی میشه.
حامی
Iran, Islamic Republic of
دست مجلس درد نکنه.
کار خیلی خوبیه استانی شدن انتخابات. در شهرستان های کوچیک انتخابات مجلس تبدیل میشد به یه مساله قومی و قبیله ای و نه شایسته سالاری و با این کار از این ماجرا جلوگیری میشه! حالا مردم باید بیشتر به برنامه ها و شایستگی ها رای بدن تا به فامیلا و دوستای خودشون!
زینو
Iran, Islamic Republic of
با این سواستفاده که آقای تاجگردون از ضعف این دو کاندیدا کردن محاله بزاریم بره مجلس البته اگه گول خط دروغینش را نخورند او تمام پستهای کلیدی را به باشتی ها داد و تومجالس خصوصی به ما متلک می گفت و.. ...
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
شاید تا زمانی که دکتر تاجگردون کاندید بشه گچساران نماینده داشته باشه ولی بعد از یکی دو دور برگزاری انتخابات،از باشت و باوی نماینده ای در مجلس نخواهد بود.از هم اکنون در دست گرفتن کامل مسئولیتهای گچساران از جمله شرکت نفت رو به همه عزیزان یاسوجی تبریک میگویم.واقعا" لیاقت این رو دارید که گچساران رو هم در تصمیم گیریهای استان حذف کنید چرا که با یک تبانی ساده با بویراحمد گرمسیر گچساران را از صحنه سیاست استان حذف خواهید کرد
د
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی نیستم و برام فرقی نمیکنه کی نماینده گچساران بشه، فقط سوالی که برام پیش میاد اینه که چطور ترکهای گچساران که اینقذر هم زیادند روی یک گزینه متحد نمیشوند که بهش رای بدهند ، جالبه
م
Iran, Islamic Republic of
درودبرفولادیمردعمل شایستی عمل باشجاعت ازباشت


دررررر
Iran, Islamic Republic of
درودبرفولادیمردعمل شایستی عمل باشجاعت ازباشت


دررررر
حاجی
Asia/Pacific Region
بابا فولادی بغیر از گچساران بدون شک در دهدشت و یاسوج پانصد رای هم نمیاره....ترک ها با این طرح عملا باید بیخیال انتخابات بشن
قشقاییهای گجساران
Iran, Islamic Republic of
بنضر من حاج فولادی امیدی به بیروزی انتخابات ندارد اقایان فولادیها تا دیر نشده برگردید که وقتیتریلی امد و قشقایها رفتند بالای ان ایستادند مهلوم میشه کی برنده نماینده اول قشقایها دکتر تاجگردون به امید خدا همه جشن میگیریم
جادو
Iran, Islamic Republic of
کسی باور نداره ببینیم وبشنویم دکتر نریمان با بیانات شیرنش به خاطر بد گوئی نماینده چهار فصل قبوله رای خودتان را به حدر ندهید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی از اول مجلس تا الان کدوم نماینده اصول گریان تا الان تونسته افتخارات دکتر تاجگردون را داشته باشه که تو فکر بعدی برای مجلس هستید غیر از آینه که میخواهید یکی دیگر را بفرستید مثل نماینده قبلیتون بره حق صحبتش توی مجلس بفروشه به نماینده تهران
یکی از همین مردم
Iran, Islamic Republic of
کاش در گچساران حاج بهرام تاجگردون نماینده می شد. از یاسوج دکتر مندنی پور و از دهدشت دکتر چمن تا شاهد حضور سه زبان گویای استان بودیم که برای همه استان محبوبیت دارن و می تونن در سطح ملی حرف برای گفتن داشته باشن و اختلافات منطقه ای را هم دامن نزنن.
شهروند،،،
Iran, Islamic Republic of
خیانتی که با این طرح به مردم گچساران میشه غیر قابل گدشته. تاجگردون با اینکار عمر سیاسیش تمام میشه. جو مسموم انتخاباتی و امنیتی شدن استان و دشمن انگاری باوی و ترک و بویراحمد و دهدشت از عواقب این طرحه
علی.
Iran, Islamic Republic of
راحت خدمتتان عرض کنم که نتاسفانه سید باقر موسوی مندنی پور و غریب پور تایید نمیشن، یاسوج سه تا ۴ کاندید جدی داره هدایتخواه ، زارعی، خرامین ، بهرامی که رقابت جدی بین هدایتخواه و زارعی است و اگه استانی بشه هدایت خواه می افته،
تاجگردون هم اگه استانی بشه بدون هیچ شرطی با اختلاف بالای ۳۰ هزارتا رای اول است چون
پایگاه رای سنتی تاجگردون در کهگیلویه ۶۵ درصد است و مردم بویراحمد علیرغم همه جوسازی ها دوس دارن فقط تاجگردون نماینده شون باشه چون از آدم با عرضه خوش شون میاد و شرط میبندم رای تاجگردون در بویراحمد از زارع و هدایتخواه بیشتر باشد.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
گیریم ما هم به تاج رای دادیم تورا به خدا از او محرمانه سئوال کنید ببینید لوداب را بلده تا قبول شد لوداب بی لوداب
ما به کسی رای میدهیم اولا یک رگه بویراحمدی نه باشتی داشته باشد ۲لوداب رابلد باشد ۳باراه اهن مخالفت نکرده باشد۴همه بودجه را برای باشت وگچساران نبرده باشد ۵ یک مدیر کل از دهستان قهرمان چین منصوب کرده باشد۶عداوت به تامرادی نداشته باشد ۷ همه مدیران از طایفه خودش نباشد
اگاه
Iran, Islamic Republic of
مگر لرها بی غیرت باشن تدک حداقلیا رای بیاره
باوی
Iran, Islamic Republic of
همان عده ای که الان مدیرند و می خورند همان عده هم می خورند مردم دیگر نگذارید یک عده همیشه مسول باشند
شین .دال
United States
آقای دکتر تاجگردون در حال حاضر هم نماینده کل استان هستند. گواه آن مطرح کردن مسائل و مشکلات استان ( نه فقط شهر گچساران ) و جلب توجه سیاستگذاران و مسئولین به محرومیتهای استان برای جذب اعتبارات بیشتر است. من مطمئنم که ایشان به خاطر صداقتی که در عمل و صراحتی که در گفتارشان هست نماینده منتخب استان خواهند شد . کارهای ایشان در دوره نمایندگی شان آنچنان تاثیر گذار بوده که ما گچسارانیهای مقیم سایر شهرهای ایران هم وظیفه خود می دانیم برای انتخاب شان در زمان رای گیری به استان بیائیم و با این کار تنها ذره ای از زحماتشان را جبران کنیم.
ارش
Iran, Islamic Republic of
مابه زارع رای دادیم که پشیمان هستیم.هرچندکه تمام رییس ادارات نیروهای تاج گردون هستند اما اگه استانی شد به موسوی وتاج گردون رای میدیم.زارع فقط به مردم قول وپول میده.واسه خودمون خوب نیست که عشیره ای قبیله ای رای بدیم.بابای زارع.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1