تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۱۰۰۹۴۹

محمدی: سازمان برق، سیستم نفت گچساران را مختل کرد

۱۳
۰
کبنا ؛eeeeمدیر عامل شرکت برق استان در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران در مورد بدهی ۵۰ میلیاردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به اداره برق شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت نفت گچساران تا تاریخ ۱۳۹۳/۴/۳۱مبلغ ۵۰ میلیارد تومان که مربوط به ادوار گذشته است به ما بدهکار است و از تاریخ ۱۳۹۳/۵/۱ تا کنون ۲۸۰۰ میلیارد تومان بدهکار است.
داوود راهزادی افزود: در این خصوص در تهران نشست‌های در سطح معاونین و مدیران مالی این دو وزارتخانه و همچنین در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولین استانی و شهرستانی جلساتی داشته اند عنوان کرد: ما برای قطع برق نیاز به مجوز و دستور از طرف وزارتخانه نداریم. ما طبق آیین نامه رفتار کرده و ما مسئول فروش برق و وصول مطلبات آن هستیم، ولی ما با شرکت نفت تعامل داشته و به آنها مهلت داده بودیم چون این پول مال دولت است و باید به خزانه برود تا سازمان برق به مردم بتواند خدمات دهی بهتری داشته باشد.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حالی‌که بشدت از قطع برق ناراحت بود، بیان کرد: شرکت برق شهرستان با این اقدام سیستم ما را مختل کردند در حالیکه شرکت مناطق جنوب از طریق وزارتخانه مکاتبات لازم را کرده بود و توصیه هم شده بود که اقدام به قطع برق نکنند که اما متاسفانه چنین اتفاقی افتاد که بنده ابراز نگرانی خود را اعلام میدارم.
امین محمدی افزود: ما قبول داریم که به شما بدهکار هستیم اما شرکت بهره برداری نفت و گاز اعتقاد دارد این مبلغ شده بدهکار نمی باشد، بدهی ما تقریبا ۲ میلیارد می باشد که این مبلغ برای ما پول و رقمی نیست.
وی در ادامه گفت: بهرحال شاید صحیح نباشد که ما بیایم مسائل مالی کشور را در این جلسات مطرح بکنیم و شاید به یک سازمان در یک مقطع زمانی پول به موقع به آن تزریق نشده باشد اما به محض اینکه پول به ما برسد بدهی خود را پرداخت خواهیم کرد، بهرصورت سازمان برق نباید اقدام  به قطع برق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران می کرد.
حبیب الله قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

شهر
Iran, Islamic Republic of
تصاویر زیبای منطقه گردشگری رود رونه در www.aftabejonoob.ir
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا راست میگه پولشونو بدین دیگه اگه برای شما پولی نیست
Iran, Islamic Republic of
قیافطون به همه چیز میخور بجز مدیر عاملی رو مال مردم دعوا میکنید
روزبه
Iran, Islamic Republic of
امین محمدی آخه مدیر کجا بوده که حالا اظهار نظر هم میکنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برات متاسفم با انتخاب مدیر عاملیت مدیر عامل نفت باید بومی جوان و تحصیلکرده باشد و بس
داریوش ا
Iran, Islamic Republic of
۲۸۰۰ میلیارد تومن را درست نوشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت ده برابر این رو هم بده شما نمیتونین ۲ تا چراغ درست بزنید تو خیابون های این شهر! پس همون نده بهتره
ر
Iran, Islamic Republic of
کارگر کارگاه مرکزی آغاجاری شده مدیر عامل گچساران
داوود
Iran, Islamic Republic of
همه مسوولین برق و شرکت نفت میداتند که بنا به موافقتی که چند سال قبل بین وزرای نفت و نیرو امضا شد به دلیل بدهکاریهای دو وزارتخانه به هم قرار بود این بدهی ها و مطالبات به صورت تهاتری حل و فصل شود و بر همین اساس قرار بود شرکتهای نفتی پرداختی به شرکتهای برق نداشته باشند ولی از مرداد ۹۳ به اینطرف قرار بود پرداختها مثل قدیم باشه. حالا چطور مدیر کل برق چنین ادعایی کرده؟ واقعیت اینه که هیچکس بهتر از خودمون نمیتونه بهمون ضربه بزنه و نیازی نیست نگران ضربه از طرف دیگران باشیم. به اوضاعی که یک زمان شهردار وحدتیه برای شرکت درست کرد و ۷ ماه کارخانه نفتی را از کار انداخت و میلیاردها دلار به اقتصاد مملکت زیان زد و در نهایت ۳ میلیارد تومن از حساب شرکت برداشت تا این قیبل اقدامات نگاه کنید. اینها مدیران کلنگ به دست کشورند.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
,واقعا برای این شرکت نفت باید تاسف خورد ...چطور تا حالا اقایان خواب تشریف داشتن .. وقتی منازل شرکت نفت برق بدون کنتور و مجانی مصرف میکنند باید ۵۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان بدهکاریه اقای محمدی باور نکند ... جناب مهندس راهزادی واقعا ثابت کردی مردی .. که این جریانو بر ملا کردی .. انتظار داریم یقه مسئولین شرکت نفت را بگیرید و این پول را زنده کنید ...... پرسنل برق گچساران
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چندتا چراغ زدن پول ندادن کار تعطیل شد........ این اداره برق واقعا گدا شده .........................................
باران
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا امین محمدی ازمحدود مدیران لایق وکارآشناست خوب اونی که یه روز کارگربوده وحالاشده مدیرعامل ،قطعا کاربلدبوده وبصورت پلکانی وبراساس قابلیت وشایستگی کاری به این مقام رسیده تجربه ثبات کرده اونایی که امروز میان از راه نرسیده مقام میگرن اصطلاحا کشکی میان ن کسی ک عمری رو توشرکت نفت خدمت نموده ، وانمجه مهم است تجربه ، تخصص و ولایتمداری است ن قومیت ومحلی بودن
كارمند نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
اقای امین محمدی یکی از بهترین متخصصین و مدیران نفتی بوده ، ایشون ۴٠ سال سابقه کار داره ، تازه این بدهی مربوط به قبل از شروع مدیریت ایشونه
تاوان ندانم کاری مدیران قبلی رو که نباید ایشون پس بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1