تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۱۰۰۶۴۷

برد خارج از خانه نفت گچساران!

۱۲
۰
کبنا ؛ 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی که از هفته قبل به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرده بود این روزها بدون دغدغه ماندن و یا سقوط، دست به کارهای بزرگی می‌زند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تنها یک هفته دیگر میهمان لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

این تیم که فصل بدی را آغاز کرد و همواره در انتهای جدول قرار داشت نتوانست آرزوی دیرینه فوتبال دوستان خونگرم گچسارانی را برآورده کند و خیلی زود سر جای نخست خود یعنی لیگ‌های پایین‌تر کشوری برگشت.

مسئولان نفت چه در اهواز و چه در گچساران نتوانستند برای این تیم نسخه‌ای شفابخش بپیچند و به همین خاطر بود که تیم پس از یک دوره کوتاه تنها دو ساله دوباره امیدهای جوانان گچسارانی را در فوتبال به یأس و ناامیدی مبدل کرد.

هواداران فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد چه آن‌ها که برای شهرداری یاسوج در طول سه سال در لیگ دسته اول فوتبال کشور سنگ تمام گذاشتند و چه هواداران گچسارانی که با همه توان تیم را از دسته دوم به دسته اول فوتبال کشور آوردند شاید دیگر برای این تیم مانند گذشته سینه چاک نکنند و خود را به آب و آتش نزنند.

با پیروزی که امروز این تیم در برابر شهرداری اردبیل تیم بالای جدولی در شهر اردبیل به دست آورد نشان داد که نفت گچساران بیش از هر چیز از نظر روحی و روانی مشکل داشت و در این بازی تشریفاتی که دیگر اثری بر روح و روان بازیکنان نداشت، توانستند با فراغ بال بیشتری در برابر حریف قدرتمند خود ظاهر شوند.

باید از مسئولان تیم نفت پرسید که در این مدت یک فصل برای خروج بازیکنان و مجموعه تیم از بحران چه کاری انجام دادند و پاسخ دهند که با چه حربه‌ای به مصاف حریفان رفتند.

اگر حساب و کتابی وجود داشته باشد باید مسئولان تیم نفت بازخواست شوند که چرا با صرف این همه هزینه و البته هزینه‌ای بالاتر از آن یعنی هزینه شدن هواداران تیم نفت به رده پایین‌تر سقوط کرد.

لازم است بررسی و البته پیگیری شود که چرا برخی از تیم‌هایی که از نظر قدرت مالی به اندازه یک چهارم نفت اعتبارات و پول نداشتند در لیگ ماندند و حتی در رده‌های بالا قرار گرفتند، اما تیم پولدار نفت دچار بحران شد.

اینها همه سؤالاتی است که باید مسئولان نفت پاسخ دهند و البته پیشکسوتان فوتبال گچساران است که این موضوع را برای سرمشق گرفتن در آینده مورد بی‌توجهی قرار ندهند./فارس

شهرداری اردبیل۱-نفت و گاز گچساران۲

گلهای تیم نفت و گاز گچساران را در بازی امروز، حمید خدامرادی در دقیقه هفت بازی و رضا قیالی در دقیقه ۵۷ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی و با کسب ۲۲ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم شهرداری اردبیل نیز با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور فصل۹۳-۹۲ ، دوشنبه هفتم اردیبهشت ۹۴ در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف فولاد نوین اهواز که صعودش به لیگ برتر فوتبال کشور قطعی شده خواهد رفت.




لیگ آزادگان گروه الف




تیم
بازیها
برد
مساوی
باخت
گل زده
گل خورده
تفاضل گل
امتیاز

۱
فولاد اهواز
۲۱
۱۲
۶
۳
۳۵
۱۶
۱۹
۴۲

۲
مس کرمان
۲۱
۱۰
۵
۶
۲۳
۱۸
۵
۳۵

۳
نساجی مازندران
۲۱
۹
۶
۶
۲۱
۱۸
۳
۳۳

۴
آلومینیوم
۲۱
۸
۷
۶
۲۱
۱۸
۳
۳۱

۵
فجر سپاسی
۲۱
۷
۹
۵
۲۲
۱۶
۶
۳۰

۶
شهرداری اردبیل
۲۱
۸
۶
۷
۲۴
۲۱
۳
۳۰

۷
گیتی پسند
۲۱
۷
۷
۷
۲۴
۲۰
۴
۲۸

۸
ایران جوان بوشهر
۲۱
۷
۷
۷
۱۹
۲۱
۲-
۲۸

۹
استقلال اهواز
۲۱
۷
۵
۹
۱۴
۱۹
۵-
۲۶

۱۰
نیروی زمینی
۲۱
۶
۷
۸
۱۴
۱۷
۳-
۲۵

۱۱
نفت‌وگاز گچساران
۲۱
۵
۷
۹
۱۹
۲۷
۸-
۲۲

۱۲
تربیت نوین یزد
۲۱
۲
۴
۱۵
۸
۳۳
۲۵-
۱۰

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";ray ban aviator large metal
ray ban black
toms for toddlers
michael kors wallet
toms discount
ray ban outlet
portafoglio prada
abercrombie outlet
prada wallet
hermes birkin
نام شما

آدرس ايميل شما

حامد آبی
Iran, Islamic Republic of
آفران آفران. برد خوبی بی خخخخخخخخخخ گچساران لیگ برتر ههههههههه
هوادار
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو بعد از مرگ سهراب . امیدوارم عاملین سقوط تیم خودشون هم سقوط کنند . اگر صعود کرده بود الان پنجاه تا بنر تبریک تاجگردون در سطح شهر بود
ن.ا.ب
Iran, Islamic Republic of
نوشدارو بعدازمرگ سهراب
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
دلتون خوشششششششششششششش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بچه ها مربیان و.... واقعا خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم..چه لزومی داشت که جناب تاجگردون زمانی به به تیم پول تزریق کرد که تیم سقوط کرده بود و یه عده هم با بوق و کرنا میگفتن تاجگردون پول داد..واقعا جای تاسف داره بعد یه عده شروع کردن بعد از بازی با ایراجوان که مقصر اصلی حسینی و جعفری و فولادی هستن که باعث سقوط تیم نفت شده..اما همین یه عده تماشاگر بیشتر باعث سقوط تیم نفت شدن چرا که زمانی که نفت به شدت به ایراجوان حمله میکرد اومدن ترقه انداختن و داور از خدا خواسته بازی رو نگه داشت.....
عااشق گچساران
Iran, Islamic Republic of
دروود بر گچسااران و گچساارانی اگه تیم بره دسته ۳ هم ما عاااشقشیم
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
خا ک توسرتان تیم نیمدور هم از شما بهتر بازی میکند
یکی هست
Iran, Islamic Republic of
خدایی تا زمانی که پاکدل مدیرعامل نفت بود از جون و دل حمایت میکرد چون خودش بچه ی این اب و خاک بود حتی توی بعضی از بازی های حساس خارج خونه هم با تیم میرفت تا برای بچه های تیم دلگرمی باشه اما از زمانی که پاکدل رفت روزهای بدبختی نفت شروع شد اون از باورساد که اصلا نفت براش مهم نبود اینم از این یکی انگار نه انگار بابا به خدا تیم نفت تنهادلخوشی بچه های این شهر بوده و هست چرا اهمیت نمیدین به این تیم تنها پول ریختن به پای یه تیم مهم نیست اگر چه که پولی هم نبود اما تیم پولدلر میشه استیل اذین تیم رو باید مدیریت کرد
کاربر عزیزی که میخوای درباره ی این دیدگاه نظر بدی واقع بین باش
دل سوز شهر
Iran, Islamic Republic of
این تیم رو کاپیتان ..انداخت وقتی کاپیتان تیم بساط شب نشینی رو جور میکنه واسه بازیکن غیره بومی و تا صبح پای قیلیون کشیدن و ...... خوردن هستن تیم باید سقوط بکنه. ابروی شهر رو بردی
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
امسال شما ها تیم خراب کردین.با ای حرفای چرت پرت نمیتونین بازیکن های بومی خراب کنید..فرشید عرقش ب ای شهر ثابت کرده..
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
باید لعنت فرستاد به رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران محمد حبیبی که گند زد به فوتبال این شهر و مردم فهیم. برو گمشو و دست از سر این رشته پر طرفدار بردار. استعفا بده و برو پی کارت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1