تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۰۰۴۹۶

بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از پراشکفت بویراحمد/تصاویر

۰
کبنا ؛حضرت آیت‌اله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه پراشکفت و تنگ‌تامرادی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این بازدید یک‌روزه نماینده ولی‌فقیه حضرت آیت‌اله  ملک‌حسینی همراه با معاون استاندار و جمعی از مدیران کل، از روستاهای پراشکفت و تنگ‌تامرادی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد  بازدید کرد.

هوشنگ‌ یاری‌پور با ارسال نامه‌ای به آیت‌الله ملک‌حسینی از وی قدردانی و تشکر کرد.

بنا به این گزارش، در این نامه آمده است:

محضر شریف و مبارک حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم شرافتمند استان در مجلس خبرگان رهبری.
با اهدا سلام، تحیت و عرض  تبریک فرا رسیدن ماه رجب، ماه بزرگ خدا  که طلیعه آن مزین است به میلاد  حضرت امام محمدباقر (علیه السلام)، توفیق بیش از پیش حضرتعالی را همواره در راستای اعتلای تعالی ورزش‌های دینی و انسانی و  با عنایت به الطاف حضرت بقیه‌الله اعظم به رهبری رهبر فرزانه و هوشمند انقلاب از خدای سبحان مسئلت میدارم.

بدون شک و تردید عالمان فرهیخته‌ای همچون حضرتعالی در تاریخ نورانی اسلام و مکتب قویم تشیع که بیوت شریفشان پیوسته مأمن، مأوا، ملجأ و پناهگاه مردم و قدم و اقدام آنان در گره‌گشایی، حل مشکلات، رفع معضلات و همدردی با مردم بوده، بسی موجب افتخار برای آحاد جامعه می‌باشد.

اگر در مکتب متعالی اسلام از علماء بعنوان وارثان انبیاء(ع) یاد شده که( العلما ورثه الانبیا) بحق مهمترین خصیصه این عالمان همچون انبیا(ع) داشتن دغدغه  دین و معیشت زندگی مردم  است، امیرمومنان در توصیف پیامبر (ص) مهر و رحمت، وی را پزشکی  که خود به سوی مردم میرود و با حضور خویش معالجه می نماید از وی یاد می کند (طبیب دوا بطبه).

برای مردم  نجیب و شرافتمند  این استان مایه مسرت  و افتخار است که بیت شریف معظم له همواره امید و پناهگاه ایشان  و حضور قدوم مبارکتان  به مناطق و مجالس ایشان در گره گشایی  مشکلات، مرهمی بر زخمها و زدودن آلام می باشد.

اینجانب بر خویش لازم می‌دانم  صمیمانه از حضرتعالی در خصوص سفر اخیر به مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان بویراحمد  و دیدار با مردم بزرگوار این خطه که با بذل توجه و مساعی جمیله و ارشاد و راهنمایی و رهنمودهای لازم در خدمتگذاری هر چه بیشتر و بهتر به مردم این سامان بوده ، تقدیر و تشکر بنمایم.

در پایان از استقبال گرم و صمیمی مردم شریف آن مناطق، همچنین از همراهی مدیران کل، مدیران شهرستانی، نیروی انتظامی و رسانه‌ها تقدیر و تشکر  می‌نمایم.

هوشنگ یاری‌پور
فرماندار شهرستان بویراحمد

malkhosine-prshkaft (1) malkhosine-prshkaft (2) malkhosine-prshkaft (3) malkhosine-prshkaft (4) malkhosine-prshkaft (5) malkhosine-prshkaft (6) malkhosine-prshkaft (7) malkhosine-prshkaft (8) malkhosine-prshkaft (9) malkhosine-prshkaft (10) malkhosine-prshkaft (11) malkhosine-prshkaft (12) malkhosine-prshkaft (13) malkhosine-prshkaft (14) malkhosine-prshkaft (15) malkhosine-prshkaft (16) malkhosine-prshkaft (17) malkhosine-prshkaft (18) malkhosine-prshkaft (19) malkhosine-prshkaft (20) malkhosine-prshkaft (21) malkhosine-prshkaft (22) malkhosine-prshkaft (23) malkhosine-prshkaft (24) malkhosine-prshkaft (25) malkhosine-prshkaft (26)

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";chaussures de foot
mulberry outlet bicester
prada online
gucci borse
cintura hermes
ray ban aviator
borse alviero martini
occhiali prada
mulberry messenger bag
louboutins pas cher
نام شما

آدرس ايميل شما

الم قسقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار . سید جان خداوند روح پدر بزرگوارتان را رحمت کند.
قسقایی
Iran, Islamic Republic of
سید جان سلام. ما قشقایهای گچساران با تمام وجود ارادت خدمت شما و اهل بیت گرامیتان داریم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1