تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۱۰۰۴۸۸

تونل‌های یاسوج وضعیت مناسب ندارند

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است شورای پدافند غیرعامل در خصوص فروختن پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط شهرداری ورود پیدا کند.tonl.yasuj
حسین کاظمی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل با بیان اینکه سند راهبردی پدافند غیرعامل توسط دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده شده، اظهار کرد: وضعیت ساخت و ساز در شهر یاسوج مطلوب نیست و مشکلات فراوانی در این خصوص وجود دارد.
تونل‌های یاسوج وضعیت مناسب ندارند
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت تهویه در تونل شماره چهار و پنج یاسوج - بابامیدان وضعیت مناسبی ندارد که به دلیل کمبود اعتبار تاکنون اقدام مناسبی برای این تونل‌ها صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: به دلیل ترافیک سنگین این محورها و احتمال وقوع حوادث ناگوار لازم است مبلغی برای تهویه مناسب تونل‌های یاسوج -بابامیدان اختصاص داده شود.
کاظمی افزود: ۱۲/۷ میلیارد تومان برای ایجاد تهویه تونل‌های یاسوج-بابامیدان برآورد شده است که امیدواریم با تخصیص این اعتبار کار تهویه تونل‌ها انجام گیرد.
شورای پدافند در خصوص پیاده‌روهای یاسوج ورود پیدا کند
این مسئول اقدام راه و شهرسازی در فروختن پیاده‌رو‌های این شهر را نگران‌کننده دانست و تصریح کرد: شهرداری یاسوج در دادن پروانه ساخت نیز تخلف کرده است و نیاز است که شورای پدافند غیرعامل در این خصوص ورود پیدا کند.
سازه‌های موقت یاسوج خطرناک است
کاظمی خاطرنشان کرد: ایجاد سازه‌های موقت در شهر یاسوج به دلیل رعایت نشدن اصول فنی خطرناک است که باید تمام این ساز‌های موقت تخریب شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نوید محمدی
Iran, Islamic Republic of
من از مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری خواهش می کنم با انجام یک مصوبه قوی و فوری اجازه ندهند وضعیت ساخت وساز در شهر یاسوج ( با توجه به اقلیم خاص آن ) به ویژه در شهرکها به این گونه پیش برود . نگذارید سیمای شهر یاسوج مثل محلات قدیمی شیراز شود. خیابان هشت متری استاندارد لازم در خصوص زیبایی یک محله یا شهر را ندارد . لازم است از طریق بنیاد مسکن جلوی صدور چنین مجوزهایی گرفته شود . هر ساختمانی که در حال ساخت است به اجل انجام بشود ... موارد زیاد هست اما نیاز به اجرایی نمودن آن دارد...
Iran, Islamic Republic of
چرا از بودجه استان فارس جهت رفع این مشکل اقدام نمی شود یا اگر این تونل در شمال یا استانهای دیگر بود تا الان صد بار مجلس محترم سازمان محیط زیست را سوال وجواب ورسانه ای می کردند یا اگر محل زیست ببری یا روباهی یاحیوان دیگری در استان دیگری بود رسانه ای نمی شد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1