تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۱۰۰۴۱۹

جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

۰
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش گچساران در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه شهرستان ،معاون فرماندار، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و اعضای شورای شهر،اعضای منتخب انجمن اولیاء و مربیان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت سال ۹۴ با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: مهمترین و اساسی ترین کار شورا ارتقاء سطح آموزش است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی بیان اینکه تعلیم و تربیت بر اساس آموزه های دینی در اولویت کار شوراها قرار گیرد افزود: روز ۱۲ اردیبهشت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم،که امروزه همه موفقیت های علمی و فرهنگی مدیون قشر زحمتکش معلم می باشد.
وی برنامه های پیشنهادی هفته بزرگداشت مقام معلم را تشریح کرد و عنوان کرد:سخنرانی مدیر آموزش وپرورش در نماز جمعه،برگزاری مسابقات ورزشی و شب شعر،دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده های شهدای فرهنگی،غبار روبی گلزار شهداء، همایش پیاده روی خانواده های فرهنگیان، تجلیل از فرهنگیان نمونه، رونمایی از آثار فرهنگیان، وبلاگ نویسی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان اعم برنامه های این هفته می باشد.
گفتنی است در این جلسه مصوبات آموزش وپرورش از جمله آسفالت بلوار جلوی اداره آموزش و پرورش ،حل مشکلات فاضلاب ۸۰ دستگاه فرهنگیان، تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساخت فرهنگیان، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، به تصویب اعضاء شورا رسید.

حبیب الله قلندریIMG_2743 IMG_2741 IMG_2737 IMG_2749 IMG_2747 IMG_2745 IMG_2759 IMG_2753 IMG_2750 IMG_2754

 

 

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";handbags online
jordan pas cher
ray ban outlet
ray ban balorama
cheap jordans
outlet prada firenze
karen millen outlet uk
prada purses
prada outlet
mulberry outlet
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حبیب قلندری
بی شک مهمترین اشتباه آقای پورالحسینی انتخاب مدیران مدارس بود که ضربه مهلکی بر پیکره ی فرهنگیان اصلاح طلب گچساران وارد کرد چون مدیران انتخابی اکثراً از جناح قبلی بودند و با واسطه و..... انتخاب شدند.
چنانچه آقای پورالحسینی همین رویه پارسال را تکرار کنند مطمئناً آخرین سال حضور ایشان به عنوان رئیس آموزش و پرورش گچساران خواهد بود.
مسخره
Iran, Islamic Republic of
چه جلسه مسخره ای شرکت نفت سه نفره اومده
رییس روابط گه داخل گوشیش بود همش
باقری هم از ترس چسبیده به مدیرعاملش
مدیرعامل هم که دکور جلسه بود
دوست داران
تشکر از زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درجواب آگاه باید بگم هنوز آقای حاج پورالحسینی راخوب نشناختیدچون این سید محترم به دنبال پست وریاست نیست وایشان تنهامدیری می باشد که به حق وعدالت رفتار میکند وجلوی هدرفتن بیت المال راگرفته وباکسانی که سواستفاده مالی ازبیت المال میکنند برخورد جدی وقانونی میکندوتنهامدیرتلاشگر،صادق،جدی وپیگیر درتمام دوران آموزش وپرورش شهرستان گچساران می باشد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای آگاه با پوزش باید بگویم اگر وجدان (که تنها محکمه ای ...........)را در نظر بگیریم از برنامه ریزی های به جا و عملکرد در حد عالی آقای پورالحسینی باید نهایت تقدیر و تشکر را کرد هر چند تعویض زود به زود مدیران ضربه سختی بر پیکره اموزش و پرورش است و برای صحت این گفتار باید نگاهی به آموزش و پرورش در کشورهای پیشرفت همچون ژاپن و ....... کرد.ضمنا در خصوص معنای دقیق کلمه اصلاح طلب کمی بیشتر تعمق کن .
مجددا از زحمات شبانه روزی اقای حاج پور الحسینی که انصافا قابل ستایش است باید قدر دانی کرد.چرا که تمام سعی و تلاشش در از بین بردن مشکلات اموزش و پرورش و مدارس بوده و در تمام کارهایش رفاه مردم را در نظر میگیردنه نفع شخصی و یا ریا
مزد
Iran, Islamic Republic of
سید جان ترکیب اعضای شورا اصلا مردمی نیست معتمدین ونمایندگان اولیا وجود ندارند ترکیب سیاسی اداری کار گشا نیست افرادی مثل فر...آز تعلیم وترببت چه می دانند برای سال جدید فکر اساسی برای مدیران مدارس خاص بکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1