تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۰۰۳۷۴

داربام: اگر کاری نکردیم ولی حرمت نگه داشتیم

۹
۰
کبنا ؛مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های شاخص در تکریم و بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران معرفی شده است.darbam
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید محمود داربام ظهر امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در یاسوج، اظهار کرد: تکریم و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران توسط استاندار، معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانی بیش از گذشته مورد توجه بوده است و در این سرکشی‌‌ها مشکلات خانواده شهدا مورد بررسی قرار می‌‌ گرفت و به صورت عملیاتی و برنامه‌های اولویت‌‌دار این مشکلات و موانع پیگیری و رفع می‌‌شدند.
مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئول پیگیری امور ایثارگران وزارت کشور در سفر سال گذشته خود به این استان، استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یکی از استان‌‌های شاخص در تکریم و بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران را در طول یک سال گذشته معرفی کرد و بنا به دستور مستقیم استاندار و پیگیری مستمر و مداوم وی این اقدام از سوی همه دستگاه‌های اجرایی به نحو شایسته‌ای صورت می‌گیرد.
داربام تصریح کرد: مسئول پیگیری امور ایثارگران وزارت کشور گفته‌ است، سرکشی از خانواده ۷۱۲ شهید استان توسط مسئولین ارشد، و فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد را یکی از کارهای خوب و ارزنده دانست و به لحاظ این حجم بازدید و سرکشی از خانواده‌های شهید استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌‌های ممتاز کشور است.
این مسئول اظهار داشت: به دستور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سرکشی از خانواده‌های شهید در مناطق روستایی، عشایری و بسیار دور افتاده استان یکی دیگر از برنامه‌های مدیران است.
داربام ادامه داد: دکتر خادمی، برنامه زمان‌بندی برای همه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی تدوین کرده است که تعداد یک‌ هزار و ۸۰۰ خانواده شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را برای دیدار و سرکشی در دستور کار قرار دهند.
وی ابراز داشت: استاندار و تیم ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در هر شهر و روستا، مناطق محروم و دور دست یکی از برنامه‌های اصلی خود را حضور برگلزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا قرار داده‌ اند تا فرهنگ ایثار و شهادت در دولت تدبیر و امید به خوبی پاس داشته شود.
به گفته داربام، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مراجعات روزانه ایثارگران استان به دفتر امور ایثارگران استانداری تاکید دارند و افزود: سعی ما بر این است که اگر نتوانیم در خصوص همه امور و مسائل روزمره مانند اشتغال و مساعدت‌ های دیگر همراه با خانواده ایثارگران باشیم؛ اما در تکریم آنها نهایت سعی و تلاش را به کار گیریم و حفظ حرمت، شأن و منش والای آنها بیش از هر چیز در دستور کار قرار گرفته شود.
مسئول هماهنگی امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دستور استاندار با تقسیم بندی یک هزار و ۸۰۰ خانواده شهید جهت سرکشی مسئولین دستگاه های اداری در راستای طرح سپاس این مهم عملی شده است و سرکشی از ۲۹۹ خانواده شهید در شش ماهه دوم سال ۹۲ توسط  مسئولین دستگاه های اجرایی انجام شد.
وی، پیگیری حل مشکل حقوقی ۴۰۳ خانواده شهید فاقد حکم حقوقی، پیگیری پرداخت حق مراقبت و پرستاری در منزل ۲۰۰ نفر از والدین شهدا از سوی بیمه ایران، به روز سازی تصاویر شهدا در معابر شهرها، تشکیل جلسه شورای اداری استان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا، دیدار استاندار با رزمندگان تیپ ۴۸ فتح استان مستقر در مناطق جنوب و اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث یادمان شهدای استان در منطقه عمومی عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو شهرستان آبادان را برخی از اقدامات به عمل آمده در این خصوص برشمرد.
داربام، پیگیری و برگزاری بیش از ۸۵ یادواره شهدا، برگزاری روز شهید در استان و مراسم تجلیل از مادران و همسران شهید، برپایی منظم جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران و کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کارگروه مناسب سازی عبور و مرور جانبازان، پیگیری برگزاری همایش بزرگ تجلیل از آزادگان در روز ۲۶ مرداد ماه و صدور سند مکان احداث مجنع توانبخشی، فرهنگی ورزشی جانبازان را از دیگر اقدامات نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
کم .وکنید به خون همون شهدایی که امروز سکوی .امثال تو شد .اعتقادی به شهدا..
وگیل پایه صفر
Iran, Islamic Republic of
من به وجود شما افتخار می کنم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بنازم جمهور اسلامی را
آقای داربام شما هم مسئول بودین!!!!!!
فرزند شهيد
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد است اهل چپ و راست نیستم ، و اعتقادی به این خط کشی های اصولگرا و اصلاح طلب هم ندارم .
خدای بزرگ را شاهد می گیرم و به خون پاک پدرم سوگند یاد میکنم هرگز از مسیر و آرمانهای اصیل شان دست نخواهیم کشید اما دردمندانه از استاندار محترم و شما برادر بزرگوار و مسولان بنیاد شهید گله دارم که این قدر پاسداری از ارزشهای شهدای عزیز را محدود و خلاصه به این بازدید ها کردیدبطوریکه انگار تنها کار زمین مانده فقط همین است و بس .
این سرکشی ها آخه چه دردی از مشکلات خانواده های مظلوم شهداء را حل می کند ؟!؟!
خانواده های شهداء چه نیازی به دیدارهای شما و برخی مدیران دارند !؟
عزت و تکریم خانواده های شهداء ، مگر با سرکشی و دلداری و ترحم درست می شود !؟شما را به خدا سوگند می دهیم از ایثارگران اینقدر استفاده ابزاری نکنید.

متاسفانه دو تن از آزادگان و چند جانباز و سه فرزند شهید توانمند و کارنامه دار توسط شما که این قدر شعار می دهید عزل شدند .

الان که جامعه اینقدر به همدلی و هم زبانی دولت و ملت نیاز دارد ، بجای محدود کردن ایثارگران ، شایستگی های آنها را دریابید .

" وای اگر از پس امروز بود فردایی "
خادمی ازکهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
آقای داربام از نیروهای فعال ودر هر پستی منصوب شده خوب کارشو انجام داده
علی
Iran, Islamic Republic of
زحمات ، محمدی تبار بی نوا، هم باد هوا......!!
کهگلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای داربام،جانباز سرافراز دفاع مقدس و حامی ایثارگران .درود بر دکتر خادمی عزیز.ازشما سپاسگزاریم
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
اگر چیزی بارت بود .داربام .!
خانواده شهيد
Iran, Islamic Republic of
باکمال تاسف توسط مسولان دانشگاه آزاد .....بیشترین بی احترامی رابه بسیجیان و ایثارگران میکنندخصوصادرتغیروتحول ها
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1