تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۱۰۰۳۱۰

دست رد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به سازمان‌های مردم‌نهاد

۶
۰
کبنا ؛مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و در راس آنها استانداری و امور جوانان با تشکل‌های مردم‌نهاد کاملا بیگانه‌ هستند.

علی رکان امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکل‌های مردم‌نهاد فعالیت‌های مشهود و موثری داشته‌اند عنوان کرد: در حال حاضر تشکل‌های ریشه‎دار و با سابقه فراوانی در استان حضور دارند که توان اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف را نیز دارند.

مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه به رغم اینکه رئیس جمهور در ابتدای آغاز بکار دولت تاکید فراوانی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد داشتند ولی این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد به بوته فراموشی سپرده شده است.

رکان بیان کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشت استقلال و خودجوش بودن تشکل‌های مردمی است ولی ما به وضوح می‌بینیم که نهادهای متولی در امر حمایت و ساماندهی تشکل‌ها مانند استانداری و امور جوانان عملا هیچ اعتقادی به تشکل‌های مردم‌نهاد ندارند.

مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جای تاسف است در دولتی که دم از حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌زند دولتمردان آن در کهگیلویه و بویراحمد دست رد به سینه سازمان‌های مردمی می‌زنند.

وی یادآور شد: در مدت زمانی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد مسئولان تشکل های مردم نهاد استان مراجعات زیادی به ما داشته اند و مراتب اعتراض خود را نسبت به این موضوع در میان گذاشته‌اند.

مدیرعامل تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تنها خروجی این گونه حرکات و بی توجهی‌ها نسبت به تشکل‌ها، دلسردی و بی‌انگیزگی آنها برای ادامه کار است چرا که وقتی دولتمردان اعتقادی به این تشکل‌ها نداشته باشند هیچ توقعی از عامه مردم نیز نمی رود.

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم به دنبال راهی برای  ایحاد انگیزه در تشکل‌های مردم نهاد استان باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مدیرتشکل
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه مدیرکل امور اجتماعی استانداری و معاونت جوانان ورزش و جوانان ..... این دو حوزه ناامیدی کامل را دربین تشکلها بوجود آورده است. منتظر میمونیم تا مسعولان ملی که اومدن طومار انتقاد خود را تحویل دهیم. مدیرکل ورزش که.
سفیر
Iran, Islamic Republic of
معاون جوانان ورزش و جوانان باید استعفا بده. امام علی فرمود کسی که جایگاهی که را دارد و میداند شایسته آن جایگاه نیست باید کنار برود.
مهندسی
Iran, Islamic Republic of
سیاست های دولت تو استان یعنی کشک. هرچه اعتراض هم بکنی راه به جایی نمیبری. چون مدیرکل امور اجتماعی دوست صمیمی استانداره و معاون جوانان ورزش و جوانان هم پسرخالش
سمن
Iran, Islamic Republic of
معاون جوانان رو برکنار کنید تا اتحاد بین تشکلها ایجاد شود.
بله
Iran, Islamic Republic of
جناب رکان استان ما همیشه همینجور بوده. استانی که بی هیچ چیزی بها نمیده. استان نخبه سوز. استان قوم و خویشی. استانداری و امور جوانان عین خیالشونم نیست که این مصاحبه رو شما داده اید
دست افکن پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه این استان همیشه با بقیه استانهای کشور تفاوت دارد. استانی است که همه فقط به فکر خود هستند و کاری به تفکرات و برنامه های دیگران ندارند. امور جوانان و استانداری که جای خود دارد.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1