تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۱۰۰۳۰۱

آگاه‌سازی گام اساسی مقابله با مواد مخدر

۱
۰
کبنا ؛اولین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در سال ۹۴برگزار شد.
S4670026
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا به ریاست فرماندار با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه علی‌ تاج‌امیری بر اقدام جدی دستگاه‌ها و مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در راستای پیشگیری از این معضل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اطلاع رسانی از اثرات و مضرات مصرف برای خانواده‌ها یکی از اولویت‌ها قرار گیرد.
فرماندار دنا گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد و حمایتی می‌تواند با فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری موثر واقع شود، که برای توسعه فرهنگ‌سازی نیاز هست مراکز ترک اعتیاد را به بخش ها و روستاها انتقال و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها، توزیع بروشور در سطح مدارس و دانشگاه‌ها نسبت به آگاه‌سازی گام‌های اساسی برداشته شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان دنا برهمکاری همه دستگاههای عضو ستاد تاکید کرد و یادآور شد: که با یک عزم جدی دستگاههای امنیتی، تعامل دیگر ادارات با نیروهای انتظامی با اتخاذ تدابیر لازم در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از ترانزیت و توزیع مواد مخدر جلوگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

mk
Iran, Islamic Republic of
مصدوم دخترساکن شهرستان بهبهان دانشجوی ترم ۶رشته شیمی دانشگاه پیام نور گچساران میباشد در میدان سه راهی هنگامی که همراه دوستانش در حال عبور از عرض خیابان بوده که ناگهان ماشین سواری پژوه۴۰۵ او زیر گرفته و او را بشدت مصدوم کرده.ماشین سواری هم متواری گذشته.تحقیقات برای شناسایی راننده متواری در حال انجام است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1