تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۱۰۰۱۴۷

وقتی الاغ در لنده با کابل مخابرات بسته می‌شود

۳
۰
کبنا ؛قریب به یکسال است که کابل‌های تلفن ثابت روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده بین هوا و زمین آویزان شده‌اند و برخی از اهالی این روستا از این فرصت استفاده کرده و از کابل‌ها به عنوان افساری برای بستن حیوانات خود استفاده می‌کنند.
گاهاً برخی از دستگاه‌های خدمات رسان سهواً یا عمداً به دلایل مختلف در ارائه برخی از خدمات به شهروندان کوتاهی می‌کنند که کمبود اعتبار کافی را بهانه می‌کنند و عملاً کار خود را به لحاظ وجهه عمومی توجیه می‌کنند.
kablokhabrat
قریب به یکسال است که کابل‌های تلفن ثابت روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده بین هوا و زمین آویزان شده‌اند و برخی از اهالی این روستا از این فرصت استفاده کرده و از کابل‌ها به عنوان افساری برای بستن حیوانات خود استفاده می‌کنند.
این درحالی است که مردم این روستا چندین بار به شرکت مخابرات مراجعه کرده‌اند ولی متاسفانه هیچ جوابی از مسئولان امر در این خصوص دریافت نکرده و وعده‌های امروز و فردایی را بارها و بار شنیده‌اند.
به گزارش خبرلنده بستن الاغ به کابل‌های مخابرات در کنار جاده اصلی که روزانه بیشترین ترافیک را در جابجایی مسافران به روستاهای مالشیخ، دره زنگ، آتشگاه و سایر روستاها دارد عملاً کاری است نادرست که امیدواریم مسئولان امر هرچه سریعتر نسبت به ایجاد یک پایه و یا محکم کردن کابل‌ها تدبیر لازم را به خرج دهند.
البته بیان این گزارشات هیچ وقت خدشه‌ای به تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان وارد نخواهد ساخت ولی تلنگری است برای اصلاح مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر و روستاها که با برطرف کردن آنها شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون شهر و دیارمان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گرسیوز
Iran, Islamic Republic of
بین خودمان باشد که اگر این کابل نبود الاغ بیچاره افسارش دور سنگها گیر میکرد وممکن بود تلف شود پس قدردان باشیم که حداقل اینجا به درد خورده واین نشانه پیشرفت است
علی
Iran, Islamic Republic of
ایا الاغه انتن دهی دارد
برره
Iran, Islamic Republic of
جالب بید.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1