تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۰۰۰۶۶

مسمومیت ۸ نفر دیگر در مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س)

۱۳
۰
کبنا ؛در حالیکه هنوز مردم از شوک مسمومیت ۱۰ نفر در شهرهای دهدشت و چرام خارج نشدند، خبرها از تکرار این حادثه در شهرستان گچساران حکایت دارد.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، گفت: بر اساس اطلاعات اولیه از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بی‌بی حکیمه در شهرستان گچساران، تاکنون ۸ نفر از زائرین با بروز علائم مشابه مسمومین دو روز گذشته، دچار مسمومیت شدید شده‌اند.
جلال پوران‌فرد با بیان اینکه اقدامات اولیه درمانی بر روی این افراد در حال انجام است، اظهار داشت: ۵ نفر از این افراد توسط خودروهای شخصی به شهرستان دیلم و گناوه و ۳ نفر نیز توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجایی گچساران، اعزام شده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی  استان اضافه کرد: مسمومیت‌ها دقیقاً مشابه همان اتفاق در شهرستان‌های دهدشت و چرام و با توزیع آبمیوه‌های دست‌ساز و آلوده بود اما در عین حال در حال حاضر امکان اظهارنظر دقیق پیرامون آن وجود ندارد.
 
همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام هشدارهای ویژه از مردم استان خواست تحت هیچ شرایطی از مواد خوراکی که توسط افراد ناشناس، دوره‌گرد و مشکوک توزیع می‌شود، استفاده نکنند.
در این بیانیه آمده است: «مردم عزیز هم‌استانی، با توجه به اینکه در روزهای اخیر در اثر توزیع نوشیدنی آلوده در بعضی از پارک‌ها و اماکن عمومی مواردی از مسمومیت مشاهده شده، اکیداً توصیه می‌شود که از دریافت مواد خوراکی و نوشیدنی از فروشندگان دوره‌گرد و افراد ناشناس و مشکوک، جداً خودداری نمایید».
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای وای چه خبره توی استان !
کیامرثی
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چه فیلمیه سر مردم بدبخت در میاد لطفا پیگیری نمایید...
Iran, Islamic Republic of
منتظریم تا با تلاش عزیزان نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان این رفتارهای غیرانسانی شناسایی و مجازات بشن و خبر مجازاتشون رسانه ای هم بشه تا دیگه کسی جرات نکنه از این خلافها مرتکب بشه.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اون بندگون خدا غیربومی بودن که اومده بودن زیارت مسموم شدند و برگشتند به شهراشون دیلم و گناوه و بوشهر.
سعید روزافزای
United States
با سلام
به عنوان مسئول یک هیئت مذهبی گچساران از سازمان های امنیتی تقاضا دارم این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم اعلام کنند.با توجه به این که هیئت ها در شهر اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی می کنند ،این خرابکاری ها چهره هیئت ها را نیز خراب می کند و کسی از ایستگاه های صلواتی چیزی به لب نمی زند و این گونه حیثیت کارهای فرهنگی زیر سوال می رود ومردم به اهل بیت هم بی اعتقاد می شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من امروز آنجا بودم مغازه روبروی امام زاده کاکا دوربین مدار بسته داشت.لطفا بررسی نمایید شاید این افراد شناسایی شوند.
Iran, Islamic Republic of
مردم مراقب باشند ورعایت کنند .خدایا این چه اتفاقی بود که افتاد ؟ بندگان خدا زائران حرم بوند گناه دارن، غریب هم بودند
شاهد
Iran, Islamic Republic of
مسولین بهداشت گچساران اول تکلیف دستفروش های مواد غذایی از جمله کثیف معروف ,.جنب ازمایشگاه ا.... که بامیه های غیر بهداشتی و مواد غذایی میفروشه بچه هام ده با کمپوت فاسد ازش گرفتن یکبار تذکر نگرفته بنده دوبار بهداشت بشارت رفتم جلوش نگرفتن
سلمان
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه نوع مصمومیت و علایم اونو بنویسی کبنا نیوز
حسن کلیدساز
Iran, Islamic Republic of
اقا سعید لطفا کار را با کار تقسیم نکن,عزیزم سمت وسو نده کسی فکر نمیکنه,مگه میخوای ثبت نام برای جایی کنی تبلیغ راه انداختی.بدرود,کبنا بچاپ
محمد رضوی
Iran, Islamic Republic of
ریس دانشگا علوم پزشکی جلوی محل کارش در خیابان شهید مطهری تن ماهی ۲۰۰۰و ابمیوه ۱۵۰۰ تومن توزیع میشود توجه ندارد ولی میخواهد اتفاقی که در ۱۵۰ کیلومتر ی افتاده پیگیری کنند واقعا جایی تاسف دارد
اغو
Iran, Islamic Republic of
این شربت چه مدی است که میگین حال دوباره سردرگم اینکاریم بابا تحریم پابرجاشد همه کشک بود توافق اینا با اینکارمیخوان اون را مخفی و کم جلوه نسون بدن خاک بر سر مردم ما وگرنه این شربت رابه این ۸نفرفقط دادن کسی از مردم ندیدشون مگه میشه ....اقابهنام قیافه مون سیاه است و لی هندی نیستیم یاچون دیدیدگوش داریم فکرکردید خر تشریف داریم نه اینجوریاهم نیست کاکا
سعید روزافزای
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن کلیدساز .سلام /نیازی به تبلیغ ندارم چون به اندازه کافی شناخته شده هستم .مطمئنم از حتی معنی کامنتی که نوشتم رو نفهمیدی .تو قطعا منو میشناسی .فردای روز همین خود تو مدعی ما میشی برادر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1