تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۱۰۰۰۵۲

اعلام موجودیت مجمع طلاب عدالتخواه کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛tolabمجمع طلاب عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.
به گزارش کبنا نیوز متن بیانیه اعلام موجودیت مجمع طلاب کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است همچنین پایگاه اطلاع رسانی این مجمع به آدرس؛ http://edalat-tolab.ir می‌باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انفتاح عظیم تاریخ توسط انقلاب اسلامی سید روح الله خمینی(قدس سره) تمام ظوابط و تشکیلات زنگ زده ی تاریخ را به لرزه در آورد، از کنگره های کاخ های سفید و سرخ در شرق و غرب عالم گرفته تا اسلام متنسکِ منزویِ ناکارآمدِ پوسیده ی فضای غالب حوزه های علمیه که حتی قدرت رهاندن یک مظلوم از یوغ مستکبرظالم را نداشتند، اسلامی که رعیت محروم را هرچه بیشتر در کمند استثمار وحشیانه ی اربابان زر و زور می کشاند، اسلام افیون توده های مستضعفی که شاهان را ظل الله می خواند و حکومت فاسد و طاغوتی انان را تقدیر الهی! اسلامی که انقدر منفعلانه در احکام فقه طهارت و نجاست غلطیده بود که تمام قواعد تشریع جهاد و حکومت و  ولایت و عدالت را به ورطه‌ی نسیان سپرده بود.
خمینی کبیر، اسلام  بنی امیه و بنی عباس تا اسلام بنی قاجار و بنی پهلوی را به دیوار کوبید و اسلام بنی هاشم و بنی فاطمه را به صحنه ی کارزار آورد، او در قامت یک بت شکن، اسلام ملاهای درباری و مقدس نماهای بی خرد حوزوی که نتیجه‌ای جز رخوت و کاهلی و ذلت و اسارت امت اسلام در بر نداشت را مردود کرد و اسلام  قیام و جهاد و عزت و آزادگی و در یک کلمه اسلام ناب محمدی را جایگزین اسلام امریکایی کرد.
اکنون که درخت ۳۷ ساله ی انقلاب اسلامی به سمت پایان دهه ی چهارم خود در حرکت است هنوز یکی از اساسی ترین شعار آن، یعنی عدالت  با تمام تلاش ها و مجاهدت‌های انقلابیون خالص ، مغفول مانده و بایسته و شایسته در کالبد انقلاب محسوس نیست، هنوز به فرموده‌ی نبی معظم اسلام در این حکومت اسلامی؛ مظلوم نمی‌تواند بدون لکنت زبان حق خود را از ظالم بستاند، هنوز صاحبان اصلی انقلاب یعنی محرومین و پابرهنگان و کوخ نشینان هوای مطبوع عدالت را به درستی استنشاق نمی کنند، ما طلاب عدالتخواه انقلابی کهگیلویه و بویر احمد در این برهه ی تاریخی موجودیت خود را برای پاسبانی و تحقق این آرمان بلند انقلاب یعنی عدالت، اعلام کرده و با شهیدان و امام عظیم الشان شان و خلف صالح حضرت روح الله، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) به عنوان علمدار و ناخدای کشتی انقلاب، پیمان میبندیم که بنا به فرموده ی: «قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَه أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی» (سباء،۴۶) برای خدا قیام کنیم تا رفع فتنه از کل عالم و افراشتن پرچم «لا اله الا الله» بر فراز قلل رفیع انسانی از پای ننشینیم.
به امید ظهور عدالت گستر گیتی
مجمع طلاب عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بسیار بسیار خرسند هستیم که همچنان استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز حرکت های انقلابی و جهادی است.
مسلم
خوش آمدید ان شا ا... موفق باشید
جامعه زمانى اصلاح مى‏شود که همه مردم در امر به معروف و نهى از منکر مشارکت داشته باشند. هم پند دهند و هم پند بپذیرند. «تَواصَوْا بِالْحَقِّ» (کلمه‏ «تَواصَوْا» براى کار طرفینى است)
سفارش دیگران به حق، ممکن است عوارض تلخى داشته باشد که باید با صبر و استقامت به استقبال آن رفت. «تَواصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَواصَوْا بِالصَّبْرِ»
ایمان باید جامع باشد نه جزئى. ایمان به همه اجزا دین، نه فقط برخى از آن.
«إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا» (ایمان، مطلق آمده است تا شامل تمام مقدسات شود.)
ایمان بر عمل مقدم است، چنانکه خودسازى بر جامعه سازى مقدم است.
آمَنُوا وَ عَمِلُوا ... وَ تَواصَوْا
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به سلامتی. مسئول مدیر رییس متصدی و اعضا این مجمع کی هست
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
باید چند نفر اسم خودشان را می نوشتند تا مردم آنها را بشناسند در ضمن نکند از زیر مجموعه های جبهه پایداری باشند!!!!!!!!!!!!!
بی نام و نشان
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کند!
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ووبالش بیو
درخواست از کبنا
Iran, Islamic Republic of
از سایت کبنانیوز به عنوان یک رسانه محلی درخواست داریم که با این مجمع گفت و گویی داشته باشند و مواضع و افراد مسئول مجمع مشخص شوند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یکی از طلاب بویراحمدی مقیم قم، نه در این مجمع و نه در دیگر مجمع و گروه های دیگر نیستم و نخواهم بود.
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
چرا طلبه ها و آخوندها وقتی یک نفرشون یه کار خوبی انجام میده بقیه مخالفش هستن،یعنی این همه حقیقت و حق گویی براشون سخت هست؟؟؟؟؟؟
زیبا
Iran, Islamic Republic of
از کجا مشخص هست که اینا هیچ کدوم طلبه باشن اومدن نظر دادن شاید افرادی هستند از همین الان به فکر تخریب و مقابله با این مجمع هستند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1