تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۰۰۰۱۶

شناسایی ۳۵۰۰ انشعاب غیرمجاز در بویراحمد

۷
۰
کبنا ؛ 
رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد از شناسایی سه هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز در شهرستان خبر داد.
علمدار آرمین صبح امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات آب و فاضلاب روستای بویراحمد در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان اجرا کردیم.
رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد با تأکید بر اینکه استفاده اصولی و مناسب از آب شرب باید در سطح شهرستان نهادینه شود تا میزان هدرروی آب نیز کاهش یابد، گفت: انشعابات غیرمجاز و شکستگی‌ها از عوامل مهم در هدرروی آب بوده است که با متخلفان برخورد و نسبت به رفع شکستگی‌ها نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
این مسئول از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه شکستگی مراتب را به ماموران آب و فاضلاب گزارش دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود، گفت: شکستگی لوله باعث ورود آلودگی‌ها به خط انتقال آب شرب مناطق می‌شود که در صورت مشاهده اقدامات لازم جهت تعمیر نیز صورت می‌گیرد.
رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد به انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت:  در سال گذشته بیش‌از سه هزار و ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز در سطح روستاهای شهرستان شناسایی کردیم که از آب شرب در آبیاری باغات، شالی‌کاری، سبزیجات و ...استفاده می‌کردند که تاکنون نسبت به خرید امتیاز اقدام نکردند.
وی اذعان کرد: از میزان انشعاب غیرمجاز شناسایی شده هزار و ۵۰۰ نفر از صاحبان انشعابات غیرمجاز را به شورای حل و اختلاف معرفی کردیم تا برخوردهای قانونی لازم با آن‌ها صورت گیرد.
آرمین در ادامه از خرید امتیاز دو هزار و ۱۰۰ مشترک آن خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ مشترک در بویراحمد وجود دارد.
این مسئول آبرسانی روستایی در بویراحمد اذعان کرد: با توجه به نزولات آسمانی و خشکسالی اخیر با افت آبی چاه‌ها و چشمه‌ها مواجه هستیم که متاسفانه مناطق روستایی باغات خود را از طریق انشعابات غیر مجاز آبیاری می‌کنند و با نصب اتصالات با کیفیت پایین موجب نشت آب و آلودگی ثانویه در شبکه آبرسانی روستایی می‌شود.
وی عنوان کرد: خوشبختانه در منابع تولیدی از جمله چاه‌ها و سرچشمه‌ها هیچ گونه آلودگی اولیه نداریم  و در صورت مشاهده هر گونه آلودگی ثانویه علت آن را می‌توان شکستگی و نصب انشعابات غیرمجاز نامید که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
آرمین خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد در سال گذشته در بحث شناسایی انشعابات غیرمجاز اول شد که با توجه به حساسیت موضوع و میزان بسیار بالای انشعابات غیرمجاز با دعوت از دهیاران و شوراهای روستاها آن‌ها را پای کار آوردیم تا با دعوت از مردم آگاه‌سازی لازم را نسبت به بحرانی بودن آب داشته باشند و از هرگونه استفاده غیرمجاز نیز جلوگیری شود.
رئیس آب و فاضلاب روستایی بویراحمد متذکر شد: متأسفانه شهرستان بویراحمد میزان انشعابات غیر مجاز آن به نسبت دیگر شهرستان‌ها بسیار بالا است که انتظار می‌رود مصرف بهینه آب در سطح جامعه نهادینه شود.
این مسئول از رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا و سیما دعوت کرد تا با همکاری همه‌جانبه خود فرهنگ بهینه مصرف آب و عدم استفاده از انشعابات غیر مجاز را  نهادین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیراباددشتروم
Iran, Islamic Republic of
انصافا برخورد با متخلفان انشعاب غیرمجاز با توجه به شرایط بحران ابی استان کاردرستی است واز اقای ارمین وپرسنل اب وفاضلاب تشکر می کنیم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
از کارمندان شرکت آب وفاضلاب روستایی میخواهیم به این منطقه مارگون هم سفر کنند چون اکثر مردم اقدام به ابیاری باغات خود از آب شرب می کنند
همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پاسره ومهندس آرمین که تحول بزرگی در شرکت وشهرستان بوجود اوردند
ابدار
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس شناسایی انشعابات بسیار عالی است اما به فکر حقوق ومزایای ما از طریق پیمانکار باشید
روستایی
Iran, Islamic Republic of
اقای ارمین از همین الان جلوی انشعابات غیر مجاز از جمله ابیاری باغها و سبزی کاریها را بگیریدچون یکماه دیگر همه رشد کردند
.کارمند
Iran, Islamic Republic of
از اقای آرمین میخواهیم جلسات متعددی با رهیاریها واهالی روستا ها برگزار کنند تا مردم بیشتر متوجه شوند که انشعاب غیر مجاز خلاف است احسنت بر پرسنل اب و فاضلاب
ناظر
Iran, Islamic Republic of
من خودم از نزدیک دیدم که برخورد با چنین مواردی بسیار سخت است وکارکنان اب زحمات بسیاری می کشنند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1